Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Göteborg Dag 5

Av Malin - 7 april 2009 22:05

Idag fick William komma ner från Iva och ner på avdelning 323. I morse när vi kom till Iva så berättade sköterskorna att William vaknat många gånger under natten och varit orolig, men han hade varit jätteduktig och berättat när han haft ont. Vi satt med honom i knät en stund jag och Tim i morse innan dom kom och tog ner honom. Han var vaken till och från med fortfarande väldigt groggy och "drogad" av all smärtlindring... Väl nere på avd 323 så stannade vi tills han hade kopplats upp på monitorn och alla slangar låg på plats och han fått sin smärtlindring... Då kunde han äntligen få lite ro och somnade och vi passade på att smita ut medans han sov. Vi delade på en pizza jag och Tim till lunch sen åkte vi till hotellet och vilade ett par timmar... När vi kom tillbaka så satt William upp i sin nya säng och kollade på tv och det gick nästan inte att tro att han opererats dagen innan! Han var mycket piggare och pratade och åt T.o.m en hel isglass och lite senare en liten yoggi själv! Var så härligt att vara med honom när man vet att han återhämtat sig så snabbt på bara ett dygn :) Om allt går som det ska så är det planerat att dom ska ta bort dränet från såret i morgon någon gång. Det va skönt att höra eftersom det blir mindre slangar för lilleman då <3 Vi vet fortfarande inte när vi kommer få lämna sal 4 och få eget rum eller när vi får åka hem men det är bara att vänta och se... Huvudsaken är ju att William får ta det i sin egna takt! Men det är lite jobbigt för man har ju hemlängtan som sjutton nu! Går inte en minut innan man tänker på dom man älskar som är kvar hemma och tar hand om djur och hus! Älskar er <3 I morgon så blir det lite samma som idag, åka till sjukhuset efter frukost sen stanna till lunch ungefär, vila en timme eller två sen tillbaka dit.. Finns inte så mycket annat och göra nu tills vi får komma hem... Tänker bara på hur skönt det är att veta att trots allt så kommer William bli bra nu och han kommer inte behöva genomgå detta en gång till!

<:o)


(bilden är tagen av mig och får INTE kopieras!!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 12 maj 2009 14:57

NU HAR BLOGGEN BYTT ADRESS!!   http://nitro-mystory.blogspot.com   Lite roligare design, samma innehåll!   ...

Av Malin - 10 maj 2009 23:00

 Jag har kommit på en sak... Jag är så himla lycklig med dom jag har i mitt liv just nu! <3 Har världens bästa mamma, underbaraste sonen i universum och en pojkvän som får mig att må så bra :) Sen att träden börja slå ut och blommorna börjar sakta...

Av Malin - 8 maj 2009 13:41

Klart den bästa dagen på heeeela veckan :)   Att göra idag: Plocka in disken i diskmaskinen Skruva ihop grillen Plocka ihop kläder till Jessicas lille bebis Putsa Fönster Ut på promenix med Texas (om det inte börjar ösregna!) Göra grillspett Gri...

Av Malin - 7 maj 2009 21:34

Jag har blivit utmanad av Emelie! Utmaningen går ut på att skriva ner 5 saker jag ska göra under 2009 och 5 personer jag vill utmana!   * Ta körkort *Köpa en bil *Resa utomlands *Skaffa fler tattueringar *Sluta bita på naglarna   Ja och eftersom Emel...

Av Malin - 7 maj 2009 15:04

Fick ett samtal idag om att jag fått jobbet jag sökte :) Ringde upp ca fem min efter jag pratat med dom och sa att dom hade en tjänst till mig! HURRA!!! Även fast det bara är över sommaren till att börja med så är jag otroligt glad iaf! Är så less p...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards