Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Myggbett och shopping

Av Malin - 24 april 2009 20:40

Idag har varit en underbar dag nere på Rättvik. Jag, William, mor och Jimmy tog bussen ner i morse och stannade nästan hela dagen. Jag inhandlade ett par jättesnygga sommarskor :) Välbehövligt eftersom jag bara äger gympaskor som håller på att falla isär och foppatofflor... Vi skulle handla en gunga till William men dom hade inga som passar hans ålder, så han fick en vattenpistol, en gummikrokodil och lite såpbubblor i stället... Var upp till parken och kikade lite kläder med men hittade inget som fall mig i smaken å inte va det så speciellt billigt heller tycker jag. Slutade med att vi åt lunch på erkut och åkte med fem över ett bussen tillbaka. Väl hemma så var vi ute på tomten och busade ett tag innan jag och William gick och sov ett par timmar, var helt slut!


Igår kväll var vi ute och bar plank, krattade löv och gjorde fint på uppfarten, det va då dom små rackarna bet mig! Så nu har jag ca tre myggbett utspridda på olika ställen som kliar härligt!! Men måste säga att det endå är ok för att myggbett=sommar :) Eller ja, vår iaf. Men man lär väl lessna ganska snabbt på detta kliande! Tur det finns myggmedel!


Nu på kvällen så var vi ute och kastade lite boll med Texas men vi bestämde ganska snabbt att gå in för det var lite kyligare idag på kvällen än det var i går kväll... I morgon så blir det till att fortsätta på tomten här hemma och ev elda lite skräp i tunnan, blir ju så fint när man får bort alla löv från tomten :) Har planer på att plantera lite blommor och grönsaker oxå. Kommer bli perfekt i sommar när man kan hämta sina egna grönsaker :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 12 maj 2009 14:57

NU HAR BLOGGEN BYTT ADRESS!!   http://nitro-mystory.blogspot.com   Lite roligare design, samma innehåll!   ...

Av Malin - 10 maj 2009 23:00

 Jag har kommit på en sak... Jag är så himla lycklig med dom jag har i mitt liv just nu! <3 Har världens bästa mamma, underbaraste sonen i universum och en pojkvän som får mig att må så bra :) Sen att träden börja slå ut och blommorna börjar sakta...

Av Malin - 8 maj 2009 13:41

Klart den bästa dagen på heeeela veckan :)   Att göra idag: Plocka in disken i diskmaskinen Skruva ihop grillen Plocka ihop kläder till Jessicas lille bebis Putsa Fönster Ut på promenix med Texas (om det inte börjar ösregna!) Göra grillspett Gri...

Av Malin - 7 maj 2009 21:34

Jag har blivit utmanad av Emelie! Utmaningen går ut på att skriva ner 5 saker jag ska göra under 2009 och 5 personer jag vill utmana!   * Ta körkort *Köpa en bil *Resa utomlands *Skaffa fler tattueringar *Sluta bita på naglarna   Ja och eftersom Emel...

Av Malin - 7 maj 2009 15:04

Fick ett samtal idag om att jag fått jobbet jag sökte :) Ringde upp ca fem min efter jag pratat med dom och sa att dom hade en tjänst till mig! HURRA!!! Även fast det bara är över sommaren till att börja med så är jag otroligt glad iaf! Är så less p...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards