Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Göteborg Dag 6

Av Malin - 8 april 2009 21:28

Nytt Rum!!

Idag har dom äntligen tagit bort dränen från Williams sår! Han fick en rejält stark medicin innan så han blev alldeles lugn och jättehärlig :)

Va så roligt och se hur han satt och log och skrattade medans dom höll på med honom... Slangarna var borta på ett kick och medicinen gick ur väldigt snbbt den med, men det märktes på William att han tyckte det va skönt att bli av med slangarna han med för han var mycket gladare efteråt.

Efter lunchen var det dags att sova en stund för William och då passade vi på att åka tillbaka till hotellet och vila lite vi med sen packade jag mina saker och tog med till sjukhuset... Vi fick nämligen flytta in på eget rum idag så jag ska bo på rummet med William tills vi får åka hem. Det var ett jättefint rum med Plattv, tv-spel och video, så tråkigt behöver man ju inte ha! :) I morgon bitti ska dom ta bort Williams kateter med så han äntligen ska få komma upp ur sängen och röra på sig :D Tror han kommer tycka att det är skönt att få röra på sig lite efter tre dagar till sängs.. Han började redan nu på kvällen säga att han ville komma upp ur sängen och leka. Nu ligger han och sover så gott i sin JÄTTESTORA säng :)

Jag ska göra ett gott försök jag med att sova iaf några timmar!

Ser redan fram emot morgondagen :)


(bilden är tagen av mig och får INTE kopieras!!)

 
 
Ingen bild

Jessica

8 april 2009 22:08

Å va jag tycker William är duktig! KRAMAR till er!!!

 
Ingen bild

pappa björn

9 april 2009 09:38

underbart att allt gått bra
krama lilleman från mig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 12 maj 2009 14:57

NU HAR BLOGGEN BYTT ADRESS!!   http://nitro-mystory.blogspot.com   Lite roligare design, samma innehåll!   ...

Av Malin - 10 maj 2009 23:00

 Jag har kommit på en sak... Jag är så himla lycklig med dom jag har i mitt liv just nu! <3 Har världens bästa mamma, underbaraste sonen i universum och en pojkvän som får mig att må så bra :) Sen att träden börja slå ut och blommorna börjar sakta...

Av Malin - 8 maj 2009 13:41

Klart den bästa dagen på heeeela veckan :)   Att göra idag: Plocka in disken i diskmaskinen Skruva ihop grillen Plocka ihop kläder till Jessicas lille bebis Putsa Fönster Ut på promenix med Texas (om det inte börjar ösregna!) Göra grillspett Gri...

Av Malin - 7 maj 2009 21:34

Jag har blivit utmanad av Emelie! Utmaningen går ut på att skriva ner 5 saker jag ska göra under 2009 och 5 personer jag vill utmana!   * Ta körkort *Köpa en bil *Resa utomlands *Skaffa fler tattueringar *Sluta bita på naglarna   Ja och eftersom Emel...

Av Malin - 7 maj 2009 15:04

Fick ett samtal idag om att jag fått jobbet jag sökte :) Ringde upp ca fem min efter jag pratat med dom och sa att dom hade en tjänst till mig! HURRA!!! Även fast det bara är över sommaren till att börja med så är jag otroligt glad iaf! Är så less p...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards