Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Malin - 3 maj 2009 18:39

Så var ännu en händelserik helg över!

I torsdags var det valborg, som firades hemma med Jimmy och mor, William var hemma hos Tim över natten. I fredags så började vårmarknaden och vi var hemma hos min pappa och grillade och umgicks och hade det så mysigt :) I lördags på dagen så var jag, William, mor och Jimmy nere på marknaden och kikade lite och njöt av värmen.. På kvällen så åkte jag och JImmy ner till Rättvik och tog nån öl och umgicks med folk och hade det bra :) Va kul att se lite bekanta ansikten igen, för att inte tala om alla fina bilar som börjar komma fram från vintervilan i garaget :) William sov inne hos mamma och fick lite tid tillsammans med sin älskade mormor :)

Blev inte alls sent och inte mkt att dricka alls igår men endå så är jag så seg idag *suck* Tur man inte dricker så ofta!!


I morgon så åker William hem till Tim igen, denna gång så blir han borta i två veckor. Vi har bytt lite och har honom i två veckor åt gången istället för att ha honom varannan vecka. Det blir nog bra :) Men det kommer kännas konstigt när veckan gått och han ska vara borta en vecka till efter det! Men men man vänjer sig...


Ska fortsätta med mitt Sims 2 nu... Förbannat roligt spel!

:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards