Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Malin - 10 maj 2009 23:00

 Jag har kommit på en sak...

Jag är så himla lycklig med dom jag har i mitt liv just nu!

<3

Har världens bästa mamma, underbaraste sonen i universum och en pojkvän som får mig att må så bra :)

Sen att träden börja slå ut och blommorna börjar sakta men säkert blomma förstärker bara känslan ännu mera!

Ska börja jobbet nästa v. med! Ska bli skönt att komma igång igen och få en normal dyngsrytm... Det börjar spåra ut nu känner jag men sena nätter och sova halva dagen, inge bra alls :( Men nu är det ändring på det!


Blev inga pengar för Evelina Xing i fredags på V75 heller :(

Hon blev instängd på andra inner och kom aldrig loss så hon blev oplacerad. Men det kommer... Hon är duktig som sjutton!


Annars i helgen så har det varit väldigt lugnt med lite grillning i fredags, slappade i går och idag har vi haft lite besök hemma och badminton med mamma tills racket strejkade och gick sönder! Men det va nå billigt skräp jag köpte på leksaksaffären i Rättvik. Nästa gång blir det lite dyrare saker som förhopningsvis håller mer än 5 min..

:D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards