Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Malin - 7 maj 2009 21:34

Jag har blivit utmanad av Emelie!

Utmaningen går ut på att skriva ner 5 saker jag ska göra under 2009 och 5 personer jag vill utmana!


* Ta körkort

*Köpa en bil

*Resa utomlands

*Skaffa fler tattueringar

*Sluta bita på naglarna


Ja och eftersom Emelie utmanade mig och jag nu inte har så många kompisar på min blogg ännu så får jag nöja mig med dom jag har...


1.Mamma (Helen)

2. Kerstin

3. Jessica

4. Mahlin

5. ?


Av Malin - 7 maj 2009 15:04

Fick ett samtal idag om att jag fått jobbet jag sökte :) Ringde upp ca fem min efter jag pratat med dom och sa att dom hade en tjänst till mig! HURRA!!!

Även fast det bara är över sommaren till att börja med så är jag otroligt glad iaf! Är så less på att gå hemma och dra benen efter mig, ska bli skönt att få stimulera sig lite och få göra lite annat än att glo på en dataskärm hela dagarna. Så nästa vecka någon gång så ska jag dit på inskolning :) Skönt att det är så nära hemma med. Tar ca fem min med cyckeln ner och fem min hem.. Alldeles lagom :D Sen så är det ju bra att ha mor så nära dom dagar man jobbar då har man ju barnvakt åt william med! Spelar ju ingen roll om man jobbar sent då! Ska försöka jobba så mycket det bara går nu så kanske man kan få ta det där älskade körkortet någongång!

Nä nu ska jag värma mig en STOR kopp te sen ska jag ner och hänga lite tvätt och bara njuta av att livet är så jädrans bra!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards